Pagina's

maandag 7 mei 2012

I need a dollar


Ik kom er maar gewoon voor uit (Nee, niets over mijn seksuele voorkeur of geaardheid; shout out naar Joost). Ik heb op dit moment geen geld. En met geen geld bedoel ik; niks. Nopes. Nada. Oftewel een broke ass (dus niet ‘back’) motherfucker. Op zich geen probleem, want ik leef thuis. Dus de basisvoorwaarden om een beetje normaal de dag door te komen zoals eten, een dak boven je hoofd en een Playstation 3 zijn aanwezig. Wat ik probeer te zegen is: “I’ll manage”. Dus mama; geen zorgen, de prostitutie ben ik nog een lange weg van verwijderd. Wat op zich ironisch is want als er nu dames zijn die tegen me zeggen dat ze geld over hebben om seks met mij te hebben zou ik het waarschijnlijk doen. Dus voor de mensen die teleurgesteld waren de optie is er gewoon nog ik probeer alleen te zeggen dat geld toch nog een minder grote factor blijft in de keuzes die ik op dit moment maak… Oké, let’s move on shall we?

Ik ben een positief ingesteld persoon (glas half vol en die dingen) en ik kijk er naar mijn huidige situatie en ik heb verder geen schulden of wat dan ook (Naja als we dan toch helemaal eerlijk zijn; op de 2 euro 73 na, die ik op mijn OV kaart in de min sta omdat heel dat systeem fucked is. Een geheel ander verhaal waar ik het niet over wil hebben, althans niet nu), verder ben ik kern gezond, dus op mijn financiële situatie na is mijn leven ‘fucking great’. Dus hier is het moment dat ik mezelf afvraag wat het nut is van al hetgeen wat ik hierop voorgaand geschreven heb. Wat is nou precies het punt wat je probeert te maken Joshua (een vraag die ik heel vaak hoor)? Aan de andere kant vind ik het zonde om nu nog te stoppen, dus laten we gewoon maar doorgaan en kijken of de clue zich al schrijvenderwijs aan ons openbaard.

Ik ben op dit moment (tussen het schrijven door) een grote schoonmaak aan het houden op mijn kamer en dat betekent dat ik heel wat kleren door mijn handen laat gaan. En als je dan in zoveelste spijkerbroek een gat ontdekt en het zoveelste kledingstuk op de stapel ‘verf/klus’ kleding verdwijnt kom je tot de conclusie dat je nieuwe kleren nodig hebt. En met die conclusie komt de bittere pil dat je er geen geld voor hebt. Een hoogstwaarschijnlijk eeuwen oud dilemma, wat zelfs de beste overkomen zal zijn. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat Jezus tijdens zijn zoektocht naar... wat dan ook (waar zocht hij eigenlijk naar? Volgens het (g)heilige testament is de goede heer/beste man gestorven voor onze zonden, waar ik hem dankbaar voor ben want ik zondig maar al te graag en met mij genoeg andere aangezien het gedeelte van “het eeuwige leven” minder goed gelukt is, waardoor we wel moeten zondigen om alles uit dit korte leventje te halen). Maar ik kan me zo voorstellen dat er momenten waren tijdens zijn missie dat er geen geld was om zichzelf iedere dag in een nieuw gewaad te hijsen. Echter lijkt er geen werkgever te zijn die mij tegemoet komt in mijn uiterst nobele zoektocht naar werk. To be continued…



You like? Ga dan naar de volgende link, like mijn foto en help mij bij het winnen van $4000$ Euro aan kleding!:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten